2015. december 24., csütörtök

Karácsony Monsta X módra

-Oppa! Segítesz mézeskalácsot sütni?
- Persze Jagi, ha kapok egy csókot.
- Most zsarolsz?
- Nem, csak egy csókot kértem. - vigyorgott rám
Megráztam a fejem, majd nyomtam egy csókot az ajkára.
Összekevertük a hozzávalókat, amiket a recept írt, majd félretettük pihenni a tésztát.
- Jagi. - szólt Wonho
Ahogy odafordultam egy adag lisztet kaptam az arcomba. Ő csak jót nevetett rajtam.
- Ya! Hoseok! - fújtattam egyet
Belenyúltam a lisztes tasakba és vettem ki belőle egy maroknyit, majd odasétáltam Hoseokhoz és az arcába fújtam az egészet. Most visszakaptad. Elnevettem magam. Végül az lett a vége hogy egymást dobáltuk liszttel és a konyha tiszta kosz lett. Hoseok felkapott és megpörgetett a levegőben.
- Tegyél le. El fogok szédülni. - kacagtam
Letett. El akartam indulni és majdnem elestem, de Hoseok elkapott.
- Mondtam, hogy el fogok szédülni. - nevettem még mindig
Miután lenyugodtunk befejeztük a mézeskalácsokat, szépen ki is díszítettük őket.
- Ahh. Elfáradtam. - ült le az asztalhoz
- De hát alig csináltál valamit. - mosolyogtam
- Ez nem nekem való feladat.
- Pedig nagyon ügyes voltál. - ültem bele az ölébe
Pár percig csak csendben ültünk.
- Azt hiszem még nem végeztünk. - böktem a konyha fele - Ezt még fel kell takarítanunk.
- Aaaa.
- Na, ne nyafogj. - álltam fel - Gyere. - nyújtottam felé a kezem
Nagy nehezen felállt, majd gyorsan összetakarítottuk a konyhát.
Megbeszéltük, hogy este együtt fogunk Karácsonyozni a fiúkkal.
Egy héttel ezelőtt csináltunk egy húzást és Kihyun-t húztam. Nem volt kérdéses, hogy mit veszek neki, mert folyton azt hajtogatta, hogy neki mennyire tetszik az a Star Wars-os póló, úgyhogy megvettem neki azt, meg vettem neki egy csomó édességet és egy parfümöt.
Már Hoseok-nak is megvettem, remélem tetszeni fog neki, de azt majd csak holnap fogom neki odaadni.
A nap gyorsan eltelt, lassan indulnunk kell a fiúkhoz.
Átöltöztem ünnephez illően. Egy piros vastag nadrágot és egy rénszarvasos kötött pulcsit vettem fel.
~
- Sziasztok! - léptünk be a dormba
 Barátnőmmel gyors kipakoltuk a sütiket egy tálcára és csináltunk forró csokit is.
Körbeültünk és elkezdtük az ajándékozást. Én kezdtem.
- Én egy olyan embert húztam, aki nagyon jó barátom. Kedves, vicces és aranyos srác. Kihyunie. Boldog Karácsonyt! - mosolyogtam rá
- Omo. - lepődött meg - Kamsa.
Kibontotta az ajándékát. A szemei elkerekedtek.
- Omg. Kyuwon. Ez az...
- Igen az a póló.
- Nagyon szépen köszönöm. - ölelt meg szorosan
- Szívesen.
Kihyun Shownut húzta. A leader Minhyuk-ot. Minhyuk I.M-et. Changkyun Wonho-t. Hoseok Boun-t, barátnőm pedig Jooheon-t. Jooheon meg engem.
Kaptam tőle egy piros rúzst, amit már 1 hónapja kinéztem magamnak, egy karkötőt meg édességet.

A nap hátralévő részében filmeztünk, játszottunk meg beszélgettünk.
- Oppa, nincs kedvem hazamenni. Aludhatok ma itt? - kérdeztem Hyunwoo-t
- Persze.
~
- Álmos vagyok. - dörzsöltem meg a szemeimet
- Menjünk aludni? - kérdezte Hoseok
- Ühüm. - bólogattam
Végül mindenki úgy döntött, hogy lefekszik.
- Aztán semmi szex, semmi hangoskodás. - oltotta el a lámpát Hyungwon
- Nyugi, nem lesz semmi.
Hyungwon kijelentésén jót mosolyogtam. Nem sok kellett és elaludtam.

Reggel, ahogy felkeltem, eszembe jutott egy fantasztikus ötlet. Hogy tehetjük a fiúkat még boldogabbá Karácsonykor? Hát, ha összehozzuk őket a szüleikkel.
Elmondtam Boun-nak, hogy mit szeretnék.
- Jó, de mégis hogy érjük el a szüleiket.
- Ez egy jó kérdés. - gondolkodtam el - Ha te megnézed Changkyun telefonjába a számukat én meg Hoseokéba.
- De az nem túl kockázatos? Nem fognak rajtakapni, hogy turkálunk a telefonjukba?
- De, igazad van…hm...meg is van. Majd elkérjük a cég igazgatójától. Ő biztos tudja.
Szóval azt gondoltam ki, hogy a sarki éttermet a mai napra kibéreljük és csinálunk egy hatalmas családi ebédet.
- Ez remek ötlet.
- Már korán reggel szóltam az üzletvezetőnek hogy szeretném mára kibérelni az éttermet. Azt mondta semmi akadálya, úgyhogy az étterem pipa.
- Mivel kicsit fura lenne ma bemenni a céghez, inkább írok a főnöknek, hogy küldje el a családtagok telefonszámát. - mondta Boun
- Oké.
Ahogy elküldte, nemsokára pityegett is a telója.
- Megvan. Telefonszámok pipa.
- Oké. Akkor te hívd fel Changkyun, Hyungwon, Shownu szüleit. Majd én felhívom a többiekét. - mondtam
Persze ez az egész beszélgetés négyszemközt zajlott.
Miután elintéztünk minden hívást egy gyors helyzetvázolással, már csak a fiúknak kell elmondanunk, persze azt nem, hogy a szüleik is ott lesznek.
- Srácok. Idejönnétek egy kicsit? - kiabáltam el magam
Megvártuk, míg mindenki körénk gyűlt.
- Szóval. Kyuwon-al azt találtuk ki, hogy mi lenne, ha ma elmennénk ebédelni?
- Ez nagyon jól hangzik. - mondta Jooheon
Mindenki beleegyezett. Sínen vagyunk.

Odaértünk az étterem elé. Nagyon izgultam, hogy mit fognak szólni, ha belépnek. A fiúk előre mentek. Mikor meglátták a szüleiket szinte mindenki elkezdett sírni. Odaszaladtak hozzájuk és megölelték őket. Mosoly ült ki az arcomra, ahogy végignéztem rajtuk.
- Omma, appa? - kérdezték meglepődve - Ti hogy hogy itt?
- Ezt nekik köszönhetitek. - mutatott felénk Hyungwon anyukája
- Boldog Karácsonyt! - mondtuk egyszerre barátnőmmel
A fiúk odajöttek hozzánk és jó szorosan megöleltek minket.
Miután mindenki kiszorította belőlünk a szuszt, leültünk enni. Nem is számítottam rá, hogy ilyen finom karácsonyi ebéddel készültek nekünk a szakácsok.
Kaja után sokat beszélgettünk. Hoseok szülei nagyon kedvesek és aranyosak. Boldogok, hogy a fiuk végre talált magának barátnőt.
- Ami azt illeti Hoseok, van itt még valami számodra. Ezt tőlem kapod Karácsonyra. - nyújtottam át neki egy dobozt
Amint kinyitotta, a szemei elkerekedtek.
- Ez…de ez egy nagyon drága óra.
- Csitt! Ne azzal törődj, hogy mennyibe került. Tudom, hogy már régóta szeretted volna. Most megkaptad. Boldog Karácsonyt! - mosolyogtam rá
- Köszönöm Jagi! - adott egy puszit

Este a srácok elkísérték a szüleiket a reptérre, mi pedig kifizettük az ebédet és segítettünk az étteremben elmosogatni. Hoseok írt egy SMS-t, hogy nem tudja mikor érnek haza, ne várjam meg, nyugodtan feküdjek le.
Miután végeztünk barátnőmmel visszamentünk a dormba. Letusoltunk és még beszélgettünk kicsit.
- Úgy gondolom a mai nap egész jó volt.
- Szerintem is. Jó volt látni, hogy boldogok a fiúk. Bárcsak többet találkozhatnának a szüleikkel. Jót tenne nekik, ha sűrűbben látnák őket.
- Igen. De sajnos a munka.
- Tudom. Mind egy. Feküdjünk le. - bújt be az ágyába Boun
- Jó éjt. - kapcsoltam le a szobában a villanyt majd átmentem a miénkbe és én is lefeküdtem aludni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése